Artykuły prasowe

Kostka Rubika skończyła 40 lat
Kostka Rubika stała się jedną z najbardziej wciągających układanek, jaką kiedykolwiek stworzono. Na całym świecie sprzedano ponad 450 milionów sztuk, które wystarczyłyby, aby pokryć nimi kulę ziemską aż 27 razy.
Złote Effie Awards 2020 dla kampanii Huawei „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”
Złota statuetka Effie Awards 2020 trafiła do Huawei za kampanię „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” w nowej kategorii konkursowej React & Sustain.

Gotuj się na nagrody – Vegeta startuje z konkursem dla konsumentów
Już 12 listopada br. marka Vegeta startuje z konkursem „Gotuj się na nagrody”, skierowanym do miłośników gotowania. Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne. Akcja potrwa do końca lutego przyszłego roku.

Domowy street food z Vegetą Natur: frytki z batatów i ziemniaków
Do przygotowania zachwycających w smaku dań nie są wymagane najwyższe kulinarne umiejętności ani podążanie za wskazówkami skomplikowanych przepisów. Ich sekret jest znacznie prostszy.

Smaczne przekąski na jesienne wieczory – domowy street food z Vegetą Natur
Jesienno-zimowa aura nie zawsze zachęca do spacerów, za to stwarza idealną okazję do pozostania we własnej kuchni i oddawania się kulinarnym eksperymentom.

Jesień w dobrym smaku z Netto
Jesień to pora roku, która zachwyca bogactwem smacznych oraz zdrowych warzyw i owoców. To też okres, kiedy spędzamy w domu więcej czasu i możemy wykorzystać go na kulinarne eksperymenty oraz odkrywanie nowych smaków.
Huawei Mate 40 Pro – niekwestionowany król mobilnej fotografii
Niespełna tydzień temu marka Huawei zaprezentowała swoją najnowszą serię Mate 40, a flagowy Mate 40 Pro już został okrzyknięty nowym królem mobilnej fotografii.
Tylko 3,8% plastiku w pudełku – opakowanie Huawei Mate 40 Pro odpowiedzią na potrzeby konsumentów
Co czwarty europejski konsument opowiada się za eliminacją plastikowych opakowań do 2025 roku.
Huawei x Gentle Monster Eyewear II – światowi giganci tworzą inteligentne okulary
Huawei x Gentle Monster Eyewear II to druga odsłona współpracy marki Huawei z południowokoreańskim producentem okularów Gentle Monster Eyewear.
FreeBuds Studio – idealne słuchawki do nauki i pracy zdalnej
Niezawodne słuchawki stają się ostatnio jednym z kluczowych narzędzi pracy. W obliczu powszechnego przechodzenia na tryb zdalny docenia się szczególnie te urządzenia, których funkcje sprawiają, że praca i nauka z domu staje się łatwiejsza.
Huawei Sound – doskonała jakość dźwięku w kompaktowej obudowie
Urządzenie klasy premium, doskonała jakość dźwięku, kompaktowy rozmiar i design wpisujący się w minimalistyczne trendy – właśnie te cztery cechy połączył Huawei prezentując podczas globalnej premiery, kolejny głośnik w swoim portfolio – Huawei Sound.

Antywirusowe maseczki Innowacją Roku na XI Gali Polish Businesswoman Awards
LSP Life - polski dystrybutor nowatorskich samoodkażających się maseczek otrzymał na XI Gali Polish Businesswoman Awards nagrodę w kategorii zdrowie, jako „Lider innowacyjnych wyrobów sanitarnych i rozwiązań higienicznych".
5 inteligentnych funkcji słuchawek FreeBuds Studio, z których będziesz korzystać codziennie
Huawei wprowadza na rynek nowe, bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Studio, pierwsze nauszne słuchawki marki, których inteligentne funkcje sprawią, że codzienna praca stanie się łatwiejsza, a relaks możliwy w niemal każdych warunkach.
Huawei prezentuje Petal Maps – kompleksową aplikację do podróży i nawigacji
Huawei Petal Maps to aplikacja, która oferuje dostęp do map, nawigacji samochodowej, informacji o ruchu drogowym, wyszukiwania obiektów i listy ulubionych miejsc.
Huawei prezentuje Mate 40 Pro i Mate 40 Pro+, najpotężniejsze smartfony marki
Smartfony Huawei Mate 40 Pro i Mate 40 Pro+, najnowsze flagowce marki z pierwszym i jedynym na świecie procesorem 5G wykonanym w 5 nm procesie technologicznym
Huawei Sound – nowy głośnik premium w portfolio marki
Huawei Sound to kolejny, obok Sound X, model głośnika premium w portfolio marki, stworzony we współpracy z firmą Devialet. Głośnik łączy kompaktową obudowę z doskonałymi wrażeniami dźwiękowymi i eleganckim designem.
Huawei prezentuje inteligentne okulary nowej generacji. Huawei x Gentle Monster Eyewear II
Huawei x Gentle Monster Eyewear II to nowe, inteligentne okulary w portfolio marki, które chronią oczy przed słońcem, pozwalają prowadzić rozmowy telefoniczne i słuchać muzyki w unikalny, wygodny sposób.
Huawei FreeBuds Studio – pierwsze nauszne słuchawki marki z dynamiczną redukcją szumów
Huawei zaprezentował pierwsze bezprzewodowe, nauszne słuchawki marki – Huawei FreeBuds Studio, zapewniające wrażenia dźwiękowe na poziomie Hi-Fi, wysoką częstotliwość dźwięku do 48 kHz oraz inteligentną dynamiczną redukcję szumów.
Globalna premiera Huawei Watch GT 2 Pro w wersji Porsche Design
Huawei, podczas globalnej premiery najnowszych flagowych smartfonów z serii Mate 40, zaprezentował ekskluzywną wersję swojego najnowszego smartwatcha Huawei Watch GT 2 Pro – wersję Porsche Design.
Zwycięzcy konkursu Huawei Next-Image 2020 – aż 4 polskich artystów wśród nagrodzonych
Huawei ogłosił zwycięzców globalnego konkursu fotograficznego Huawei Next-Image 2020 – wśród laureatów jest aż czterech polskich fotografów, którzy w finałowym etapie walczyli w gronie 1 000 najlepszych uczestników z całego świata.
Jesienna oferta: smartwatche Huawei, w tym Watch GT 2 Pro, w atrakcyjnych cenach
Huawei przygotował atrakcyjną, jesienną ofertę na wybrane smartwatche marki, w tym na najnowszy Huawei Watch GT 2 Pro, który teraz można kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 1099 zł.

PADDYMANIA W POLSCE! Premiera spektaklu o Ignacym Janie Paderewskim już wkrótce w Warszawie!
Już 10 listopada br. w Teatrze Polskim im. Arnolda Szyfmana odbędzie się niesamowita premiera spektaklu VIRTUOSO. Musical opowiada historię życia Ignacego Jana Paderewskiego. Nie jest to jednak opowieść wyłącznie o wielkim polityku, ale o wybitnym showmanie. Takiego Paderewskiego nie znaliście.
Havas Media wygrywa obsługę mediową kampanii promującej grę Cyberpunk 2077
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przeglądzie ofert na obsługę mediową kampanii offline promującej najnowszą grę studia CD PROJEKT RED – Cyberpunk 2077.

Tarczyński Naturalnie w radiu
W tym tygodniu wystartowała nowa kampania radiowa marki Tarczyński. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media.

Praktyczna i designerska kuchnia od Netto
Za sukcesem kulinarnym stoją nie tylko talent i serce do gotowania, ale też dobrze wyposażona kuchnia.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Ostatnio dodane artykuły:
Orbit X DRE$$CODE Eventy Letnie na Wakacje !!!
Już tego lata, marka Orbit® we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów i zanurzyć się w wakacyjnym klimacie
Smak i pasja ocenione na pięć gwiazdek
Tegoroczna edycja warsztatów w Akademii Kulinarnej Amica to czas pełen kulinarnych wyzwań, nowych smaków i inspiracji, które przyciągnęły zarówno początkujących pasjonatów gotowania, jak i bardziej doświadczonych uczestników.
Premiera nowego smaku kapsułek Waterdrop - Frosted Lime
Dla 41 proc. badanych z Polski zachętą do przeczytania artykułu czy wpisu na blogu najczęściej są przykuwające wzrok zdjęcia i elementy graficzne – wynika z najnowszego badania konsumenckiego Waterdrop. Austriacka marka wprowadza nowy smak Microdrinków – Frosted Lime.
Najczęściej czytane artykuły:
Orbit X DRE$$CODE Eventy Letnie na Wakacje !!!
Już tego lata, marka Orbit® we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów i zanurzyć się w wakacyjnym klimacie
Ostatnio dodane wpisy:
Firma NWG oferuje: profesjonalne usuwanie graffiti, zabezpieczenia przed graffiti, system antygraffiti, mycie elewacji