Tarczyński Naturalnie w radiu
![]() |
W tym tygodniu wystartowała nowa kampania radiowa marki Tarczyński. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media.
Nadesłał:
PR Communication
|
![]() |
Nadesłał:
PR Communication
|
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Smak i pasja ocenione na pięć gwiazdek
Tegoroczna edycja warsztatów w Akademii Kulinarnej Amica to czas pełen kulinarnych wyzwań, nowych smaków i inspiracji, które przyciągnęły zarówno początkujących pasjonatów gotowania, jak i bardziej doświadczonych uczestników.
Premiera nowego smaku kapsułek Waterdrop - Frosted Lime
Dla 41 proc. badanych z Polski zachętą do przeczytania artykułu czy wpisu na blogu najczęściej są przykuwające wzrok zdjęcia i elementy graficzne – wynika z najnowszego badania konsumenckiego Waterdrop. Austriacka marka wprowadza nowy smak Microdrinków – Frosted Lime.
Czy mieszkańcy Bydgoszczy potrafią udzielać pierwszej pomocy?
13 lipca w Bydgoszczy, podczas Triathlon Bydgoszcz, miała miejsce kolejna odsłona kampanii „Żyj bez obaw o rany!”, organizowanej przez firmę Schülke, producenta marki Octenisept®.