Agencja Havas Media zakupi media w kampanii marki Jacobs


Agencja Havas Media zakupi media w kampanii marki Jacobs
2021-03-10
Agencja mediowa Havas Media kontynuuje współpracę z JDE i w zbliżającej się kampanii marki Jacobs będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów.
Przeczytaj również:

Marka Jacobs to już ponad 125 lat kawowej ekspertyzy, pasji i najwyższej jakości kawy. Jednym słowem 125 lat doskonałości w filiżance. Dlatego od 8 marca do 30 kwietnia, pod tym właśnie hasłem, odbędzie się wizerunkowa kampania marki Jacobs.

Kampania będzie obejmowała reklamę internetową w serwisach horyzontalnych m.in. na portalach onet.pl, wp.pl, gazeta.pl oraz na kanałach social media (Facebook,  Instagram i YouTube). W ramach działań promocyjnych zaplanowane zostało także wsparcie w punktach sprzedaży. Istotnym elementem kampanii będzie również ogólnopolska loteria konsumencka, a aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolne opakowanie kawy Jacobs i zarejestrować paragon lub fakturę na stronie kawajacobs.pl/125lat, gdzie znajdzie się również regulamin akcji.
 
Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Saatchi&Saatchi. Media internetowe zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.



Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl