W COSTA COFFEE poczytamy do ostatniej kropli kawy
Aromatyczna kawa smakuje najlepiej w duecie z ulubioną książką. Kawiarniana biblioteka będzie się sukcesywnie powiększać o książki brytyjskich autorów – to efekt współpracy COSTA COFFEE z Wydawnictwem Prószyński i S-ka.
Śledząc losy głównego bohatera, w których rzeczywistość przenika się z fantazją, a dreszcz emocji będzie nam towarzyszył w każdym rozdziale, warto zaopatrzyć się w filiżankę pysznej kawy. Nikt przecież nie lubi odrywać się od lektury w najbardziej emocjonującym momencie! Doskonałą propozycją będą dwie wyjątkowe kawy – Corto i Flat White, które oprócz idealnej kompozycji smakowej, zachwycają również mlecznymi obrazami serca, rozety czy tulipana. Odrobiny magii dostarczą nam bariści COSTA COFFEE – prawdziwi Mistrzowie Latte Art, którzy perfekcyjne wzory wyczarują na oczach gości.
Otwarciem współpracy pomiędzy COSTA COFFEE i Prószyński i S-ka jest premiera książki znanej i lubianej autorki Leonie Swann, która na swoim koncie ma już takie bestsellery jak „Sprawiedliwość owiec” i „Triumf owiec”. Fabuła najnowszej powieści – „Krocząc w ciemności” – rozgrywa się na ulicach zamglonego Londynu. Fascynująca przygoda tresera pcheł – Juliusa Birdwella, odkryje przed czytelnikami niezwykły, postmodernistyczny świat. Londyńska, tętniąca życiem metropolia to także miejsce, w którym ponad 40 lat temu zaczęła się historia COSTA COFFEE. To tu, przy Old Paradise Street bracia Bruno i Sergio Costa założyli palarnię kawy, w której do dziś powstaje legendarna mieszanka Mocha Italia, wykorzystywana w kawiarniach COSTA COFFEE.
Ucztę dla ciała i ducha czas rozpocząć! W wybranych kawiarniach COSTA COFFEE dostępne są już fragmenty powieści „Krocząc w ciemności”. Nic straconego, gdy nagle będzie trzeba przerwać lekturę – wystarczy ponownie odwiedzić COSTA COFFEE lub skorzystać z vouchera rabatowego i kupić własny egzemplarz.
W następnych miesiącach do książkowej kolekcji COSTA COFFEE i Wydawnictwa Prószyński i S-ka dołączą kolejne propozycje, m.in. twórczość Terry’ego Pratchetta.
Nadesłał:
BrandLab
|