MARKA TOPTEXTIL PRZEDSTAWIA AMBASADORA
Dr Marek Borowiński, specjalista psychologii koloru i visual merchandisingu, znany Shop Doctor, został oficjalnym ambasadorem marki Toptextil, wiodącego importera szerokiej gamy materiałów obiciowych.
W zakresie tkanin, psychologii koloru i wsparcia marketingowego firma Toptextil współpracuje z doktorem Markiem Borowińskim już od około czterech lat. Od stycznia 2017 roku Borowiński jest oficjalnym ambasadorem marki. Rolą Shop Doctora jako ambasadora będzie też uświadomienie konsumentów w kwestii znaczenia jakości tkaniny przy wyborze mebli. - Współpraca z oficjalnym ambasadorem marki, na którego wybraliśmy dr. Marka Borowińskiego jest kolejnym krokiem w naszej strategii rynkowej - komentuje Andrzej Moskała, prezes i właściciel firmy Toptextil. - Wierzymy, że również dzięki znanemu Shop Doctorowi uda nam się zwiększyć świadomość tego jak ważna jest jakość tkanin, z których wykonywane są meble, nie tylko wśród naszych odbiorców, ale też konsumentów. Warto dodać, że firma Toptextil swoje produkty prezentuje na najważniejszych imprezach branżowych w kraju, a od 2013 roku również na jednych z najważniejszych targów meblowych na świecie - Heimtextil we Frankfurcie - dodaje Moskała.
- Zdecydowałem się na współpracę, ponieważ firma Toptextil, wielokrotnie pokazywała, że stawia na najwyższą jakość, kupuje nowe zupełnie oryginalne wzory, śledzi trendy, zawsze szuka najciekawszych kolekcji. Spodobała mi się konsekwencja prezesa Pana Andrzeja Moskały, który jest pewien swojego asortymentu i wie, że sprzedaje najlepsze produkty. Logo Toptextil na spodzie tkaniny jest gwarancją najwyższej jakości - mówi dr Marek Borowiński.
Dr Marek Borowiński jest założycielem firmy Shop Doctor, sędzią międzynarodowych konkursów na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, to znaczy uświadamia jak mózg klienta odbiera sklep, firmę czy też produkt. Dr M. Borowiński z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru, oddziaływaniem kolorów na konsumentów w różnych miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych.
Nadesłał:
Naruszew
|